W 2025 roku Dzień Kobiet w Grabowym Dworze obchodzimy w sobotę, tak jak to przypada w kalendarzu! W związku z tym postanowiliśmy uczcić ten dzień inaugurując co roczne obchody na terenie Grabowego Dworu wyłącznie z uwzględnieniem płci pięknej i dla płci pięknej.
Co zamierzamy zaoferować podczas inauguracji Święta Kobiet w Grabowym Dworze?
Przede wszystkim menu, szwedzki stół z tzw. finger foods z kuchni pana Macieja Bethera by wzmocnić się przed mamy nadzieję fantastyczną nocną zabawą. Zabawę taneczną ale i nie tylko, zorganizuje dla was didżej. Organizator organizuje wszystko, oprócz alkoholu, ten organizujecie sobie sami. W trakcie zabawy, będzie można zrobić sobie cudowne zdjęcia spersonalizowanym foto-boxie. Temperaturę zamierzamy podnieść występem tancerzy chippendales. Chcielibyśmy by zabawę okrasił czarujący artysta, którego magii zapewne ulegniecie. Całość mamy zamiar spiąć w siedmiu godzinach, bo zaczynamy o 19.00 a kończymy o godzinie 2.00 nad ranem.
Nie stawiamy jednak sztywnych ram czasowych. Mamy nadzieję, iż dostarczona wam drogie panie rozrywka pozwoli wam na sporą dawkę wytchnienia od codzienności i na długo zapadnie w Waszej pamięci.
Miłe panie, poniżej przedstawiamy formularz rezerwacji stołów do gali, którą zamierzamy po raz pierwszy zorganizować 8 marca 2025 roku na terenie Grabowego Dworu.
Rezerwacja w trzech krokach poprowadzi was do jednego z 8 stołów bankietowych przy których możecie zarezerwować sobie miejsce lub cały stół. Wybieracie datę – 8 marca – następnie ilość osób – klikacie find a table, w kolejnym kroku wybieracie numer stołu przy którym chcecie zasiąść – i na koniec potwierdzenie zapoznania się z regulaminem oraz wysyłka na adres e-mail. Koszt rezerwacji to zadatek wysokości 80 zł. Ów zadatek należy wysłać przelewem na konto bankowe podane w emailu zwrotnym z dopiskiem „8 marca – nazwisko”. Łączny koszt wejściówki to 280 zł, kwota pozostała czyli 200 zł musi zostać zaksięgowana na naszym koncie do 10 lutego z tożsamym dopiskiem.
Każda z pań zostanie przypisana do stolika, który został przez nią zarezerwowany, dopuszczamy możliwość zmian przez Was w obsadzie stolików do 14 dni przed uroczystością, później takie zmiany są niepożądane ze względów organizacyjnych. Zarezerwować oczywiście możecie cały stół, który to mieści maksymalnie 12 osób, takich stołów przygotujemy jednak tylko 8!
Organizator dopuszcza możliwość unieważnienia organizacji w razie braku frekwencji na 26 dni przed, o czym poinformujemy indywidualnie drogą email w dniu 7 lutego bieżącego roku zwracając kwotę wpłaconego zadatku na konto wyjścia.
Rezerwację zamykamy 02 lutego 2025 lub do wyprzedania stolików!
Uwaga : Wstęp od 18 roku życia…bezwzględnie!